12.7.2011

Liukuvärjäyksiä

Hei! Eilen olin laiska enkä jaksanut postata kynsiä. Eilen tein eri sinisen sävyillä liukuvärjäyksen, kuten tänäänkin tein liukuvärjäyksen, mutta vain yhdellä värillä. Rakastan liukuvärjättyjä kynsiä! Mutta huomenna pitää tehdä varmaan jotain muuta :D
Tuossa noi siniset jotka tein maanantaina. Ihan kivat noista tuli, mutta noi värit on aika talviset, tai siltä ne ainakin näytti eilen.
Lakkoina:
-Wild&Grazy Kilimanjaro
-H&M vaaleansininen (mini kynsilakka)
-Lumene natural code, 9, Live it up
-Konad erikoislakka, musta

Kuvio:
-Konad, M83

Sitten ne tän päivän kynnet:
Lakakoina:
-Lumene natural code, Go grazy

Koristeena:
-Lime fimo
Oon muuten huomannu et oon hirmu säästeliäs fimojen suhteen, alitan niitä 1 tai 2 kerralla, pekään et ne loppuu. Vaikka ne ehkä joskus pitäs käyttääkkin :D

3 kommenttia:

  1. Ihanat noi vihreet! Äää, rakastuin niihi :D Toi fimo varsinki.. ahnam<69 Mäkin oon kauheen säästeliäs aina fimojen suhteen, samasta syystä kait :--D Pitäis varmaan tilata sellasia pötkylöitä (;

    VastaaPoista
  2. Oon vähän pettyny kun lupasit alkaa tekeen postauksia joka päivä, mut ei se kyllä kauheesti siltä vaikuta.... :/
    Olin jo aikasemmin jossain postauksen kommenteissa luvannu alkaa tekeen postauksia ahkerammin, kun joku oli samasta asiasta huomauttanu, mutta ei se lupaus oo kauheesti tuottanu tulosta.
    Hienoja kynsiä kyllä teet (:
    Tykkäsin varsinkin tän postauksen kynsistä (:

    VastaaPoista
  3. Anteeksi, kovasti vois taas yrittää alkaa postailemaan. On vaan väsyttänyt niin paljon ja kaikkea. Yritän nyt alkaa postaamaan =)

    VastaaPoista