27.6.2011

Ostoksia ja uudet kynnet :)

Kävinpä tänään kaupungilla ostelemassa pari kynsilakkaa, kun en oo niitä pitkään aikaan ostanu. Löysin 2 ihanaa Goshin lakkaa, jotka olivat aivan mahtavassa tarjouksessa. Kuvia ostoksista alhaalla.
 
Gosh:Vasemalla noi Goshit. Väreinä siis 546 Rainbow ja 573 Golden Brown. Oikee hinta tais olla jotain 8.90€, mutta molemmat oli alennuksessa 3.90€.

Kaksipäiset koristelakat: Citymarketista löyty. Oli 5.90€ kpl ja väreinä otin pinkin ja valkeen.

Lumene natural code: Ostin Sokokselta makso sen 4.20€ ja väri on numero 9 ja Live it up.

Ja sitte niihi mun lakkaamiin kynsiin.
Tossa ekaks on vaan H&M beigee ja sitte tota Goshin Rainbow lakkaa. 
 Ja tossa sitte koristeltuina, toi kuvio laatasta M77.


4 kommenttia:

  1. Noi on kivat :)
    Mut noi oli aika kalliit ne 2 päiset koristelakat kun miettii mitä ne ebayssa maksaa. :( Mut toisaalta munkaan porukat ei nsieltä suostu mulle tilaamaan. Mutta ite oon myös aatellu ostaa 2 päisiä koristelakkoja. :) Kiva nyt kun oot ruvenny taas postaan aktiivisemmin :)
    -MariaS

    VastaaPoista
  2. Joo, olihan ne tosin aika kalliit, mutta ite oon ettinyt noita joten oli pakko ostaa, tosin sisko makso ne minulle :)
    Ja postauksia oon alkanu tekee aktiivimmin, nyt tavottelen että tekisin jokapäivä yhen postauksen ja nyt siihen tavotteeseen oon jo aika hyvin päässytkin.

    VastaaPoista
  3. Ostin muuten myös tnä ite 2 goshin lakkaa sokoksesta ja ne oli 3,50 :)
    Sit löysin opin texas lakkoja 10,60 e ja ostin yhen :)

    -MariaS

    VastaaPoista
  4. Minkä väriset ostit?
    Mä himoitsen siitä texas kokoelmasta sitä vihreetä, se on just sellane kivan värinen vihree, mitä ei monesti löydä.

    VastaaPoista