24.12.2010

Joululahjoja :)

Joululahjaks sain paljon kynsilakkoja ja pari arkkia kynsikoruja =D. Tilasin ennen jouluaattoa Cesars Secret nettikaupasta mulle 3 konad laattaa, konad kynsilakan poistoaineen (se tuoksuu mansikalta =)), mustan ja valkeen konad erikoislakan ja ne muut siihen välttämättömät jutut, ainii ja kun avasin tänää sen paketin nii sieltä oli laitettu mulle mukaan sellane mansikka huulikiilto, punasia kolmio strasseja ja vaaleita sellasia "pyöreitä" strasseja, oli kivaa kun oli laitettu mukaa vähä kaikkee. Ja tässä mun muita joululahjoja (kynsiin liittyviä tietenkin)
 Pikkusiskolta 2 opin lakkaa, toi kultane on ihana.
 Äidiltä noita graffiti lakkoja, niitä olin toivonu lahjaks, tota valkosta ja mustaa olin toivonu, mutta keltatsta en vaikka sekin on aika ihana.
 Äidiltä myös ton IsaDoran tollasen violetti ruskeen. Ja sen värin nimi oli muistaakseni mulberry.
Tossa ne Konad jutut laattojen numerot on s10, m30 ja m79.
Siskolta nuokin, tuota Lumenen natural code tummempaa pinkkiä missä glitteriä oon katellu jo jonkin aikaa, mut en oo päätyny ostamaan ihanaa et sain sen nytten. Ja tota Eveline lakkaa en oo ikinä ennen nähnyt, täytyy koittaa sitä joku päivä, väriä kun koitin papaerille nii aika sellasta tummaa marjanpunasta oli.
Tossa ne mitä sieltä laitettii mulle mukaan. Ihania on noi vaaleet strassit, tällä hetkellä niitä kynsissä :))
 Nuo tuli kahdelta tosi hyvältä kaverilta. Noista toi Miss Selene on kivan värinen ja aika joulunenki, vihreetä glitteriä mulla ei oo ollukaan.
Niiltä mun kavereilta sain noi kynsikorutkin, niistä varsinkin tykkään nuista vasemman puolisista.

Siinä oli kynsiin liittyvät joululahjani ja aivan ihania ne onkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti