6.3.2011

Not like the movies

Osa saattaakin jo tietää että tuo Not like the movies on O.P.I:n  Katy Perry kokoelmasta yhden lakan nimi, niinhän se onkin, otsikkoon se päätyi siksi että ostin keskiviikkona sen lakan Sokkarilta. Hintaa sillä lakalla oli kirpaisevat 16,10€, mutta on kyllä sen arvoinen. Noniin mutta siis kävin sillon keskiviikkona siellä kaupungilla eikä opin lakka ollut ainut mikä tarttui mukaan (häpeän sitä määrää mikä tuli mukaan) kaikkee oli vaan niin halvalla (tekosyyt♥)
 Tuo on siis se Not like the movies. Oon metsästänyt siitä Katy Perry kokelmasta sitä Last friday night (tai mikä ny olikaan se sininen glitter lakka) mutta ei ollut, eikä enää tulekkaan lisää kun vain sitä crackle lakkaa. Mutta tyydyimpä tuohon ja tuo olikin ihan kiva päätös.
 Käväsin myös Stockman beautyssa ja sieltä löytyi dotting tool. Ei tarttenu alkaa ettii netistä. Äiti lupas vielä maksaa ton mulle takasin. Ainiin ja tolle hintaa oli 13,90€
 Toinen pää oli tollane ja toinen hieman suurempi.
Sitten ne rohmuilut H&M:ällä. Siis sielä oli sellasia lakka pakkauksia toosi paljon noita missä tuli noi ruskee, vaalee, beige ja sininen, no se neljän pakkaus makso 3,95€, ojten arvaten pakko saada. Sitten löysin sieltä yhden toisen pakkauksen mitä oli jäljellä enää yksi kappale joten se oli aaaaivan pakko myös saada, siinä tuli noi harmaa, coralli, vaaleen lila ja tumman violetti, sillekkin hintaa tuli 3,95€. Sit oon etiskelly vaaleensinistä lakkaa ja s löyty myös ostin sen tuollein yksittäin ja sille hinnaksi tuli huimat 95senttiä :DD. Ihmeellisen halpoja noi H&M lakat eikö?
Ja hyvä laatusia verrattuna euron kalliimpaan Miss Seleneen. Oon aina pitäny Miss Selee halpana, mutta nää H&M onki halvempia, mutta ihania.
Ainii ja ihanaa kun tänne H&M missä mä asun oli ny tullu noita kynsilakkoja mut vaan noita mini pulloja (3,2mm pullossa)
Ja lopuksi oli viel tollane Trindin kynsibalsami setti vaan 11-12€, joten se tarttui myös mukaan. (Noi kynsibalsamit on muuten ihanan tuoksusia)

3 kommenttia:

  1. Hyvät ostokset! Ite ostin myös viime kesänä tollasen h&m:n lakka pakkauksen :) Toi trindin nail balsam on ihan parasta!

    VastaaPoista
  2. Mä en ite tykkää yhtään pienistä lakoista :D Vaikka isot saattaa mulla kuivua.. No jaa. Halpoja nuo kyllä oli, Selenee pidän kyllä kalliina kokoonsa nähden! Trindit näyttää kyl herkullisilta :P Ja en tienny että dottaajat on noin kalliita.

    VastaaPoista
  3. Dotting tooleja saa paljon halvemmalla esim Ebaysta. Muttakun itse olen vielä niin paljon ala-ikäinen niin äitihän ei sieltä anna tilata. :DD

    VastaaPoista